Ett halv år senare

Alltså snart är det dags för tjejklubben att träffas igen. Sist vi sågs var i september förra året. Min mage hade precis börjat synas och jag var stolt som en tupp över den lilla kulan. Nu har ett halv år gått och det är dags att ses igen!

Denna omgång är det bl.a. jag själv som håller i det. Kändes bra timat att jag höll i det denna gång. Kontrollbehovet är liksom en aningen större när man inte mår bra eller är sitt rätta jag. Nu har jag koll på minsta lilla detalj och jag tror vi fått till en toppendag:) men än så länge är det ju hemligt för resterande tjejer så jag kan inte avslöja något!

Inbjudan skickades ut i förra veckan. Med rim och allt:)

Ingen rund mage denna gång ( rutorna har ju hittat tillbaka efter 3 månader sedan gravidmagen försvann, hö! ) men jag ber till högre makter att jag till hösten får visa upp en mage lika stolt som jag visade upp min allra finaste Mollymage!


Kommentarer
Postat av: Piccolacasa

Ha det så mysigt och njut! Håller tummarna att du slipper ha rutor på magen så länge till ;)

2012-04-18 @ 21:30:48
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: Ida

Tack Christine:) ja att dem där rutorna hade mage (haha) att dyka upp så där! Hihi:)



2012-04-18 @ 21:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0