Den obligatoriska söndagsrundan

Idag blev det i vanlig ordning en loppisrunda. Dock hittade inte fynden mig idag. Fick "bara" med mig en silver skål och två gamla linneörngott.
Fikan blev ute vid mysiga Boningshuset där det så otroligt fint!
Nu har jag precis smällt i mig en flottig osthamburgare som är rester från igårkväll. Nu hamnade jag visst i paltkoma och tror minsann jag får lägga mig på soffan med en bok och slappa lite. Det är mycket skönare att vara ledig när man jobbar. Det är skillnad från när jag var hemma och var sjukskriven. Man njuter mer av den lediga stunden för att man vet att på tisdag är det dags att ta tag i verkligenheten igen!

Kommentarer
Postat av: Iza

Det såg härligt ut med en fika i solen! Ha nu en fortsatt härlig kväll och ledig måndag vännen min! Kramar

2012-04-08 @ 17:50:39
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Piccolacasa

Oj vilket spännande ställe! Du är så duktig på att åka på utflykter!

2012-04-09 @ 11:07:18
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0