Bra start

En gång i månaden gör vi behandlingar på varandra i personalen. Vilka behandlingar vi känner för. Ni som känner till mitt gamla jobb vet att detta är en superlyx för mig. För er som inte vet kan jag berätta att vi gjorde behandlingar på varandra ca var 4:e år istället för var 4:e vecka . Det är viktigt för LenHud att vi som jobbar där hela tiden föregår med gått exempel. Vi rekommenderar ju kunderna att komma regelbundet, så då får vi ju leva efter vad vi lär.

Så i onsdags startade min arbetsdag med en timmes skön ansiktsbehandling:)

Verkligen välbehövligt efter graviditet och massa tårar. Nu lyser det om min hud igen!


Kommentarer
Postat av: Mia

Gottegris där!;) Valde du reveillance?:))) hehe kan ju säga att mina masker ser inte så släta å fina ut när jag blandat till dem!;) Kraaaaam

2012-04-20 @ 08:21:29
Postat av: Hanna

Vilken lyx!



Ville egentligen bara hoppa in här och säga att jag följer din blogg regelbundet :) Dina pyssel är otroligt inspirerande, ja faktiskt så inspirerande att jag faktiskt ska försöka mig på att måla om ett par utestolar för första gången. Sen är jag så imponerad utav dig och Martin som tar er igenom denna sorg på ett så starkt sätt.



Stor kram

Hanna

2012-04-20 @ 09:06:20
URL: http://handlas.blogspot.com
Postat av: Malin

Härligt det ser ut :D då är du fin och fräsch imorn när vi ses då ;) idag är det snöblandat regn här uppe i sthlm, så ta med er lite sol tack från Skåne :) puss o kram

2012-04-20 @ 10:38:27
URL: http://www.frnochmed.devote.se
Postat av: Anna

Vad härligt det ser ut ! Det är du värd gumman, att vara den som får njuta och bli ompysslad <3 Nu går timmarna för sakta här hemma. Kom nu kom nu ! Ta hand om er och kör försiktigt ! Kramar

2012-04-20 @ 13:23:36
Postat av: siv

Vad mysigt för Dig att bli lite ompysslad.Det är Du verkligen värd.Inte för att Du behöver ör skönhetens skull, för den har Du både inom Dig och

i ansiktet. Hoppas vi ses en stund på söndag. Kram farmor.

2012-04-20 @ 13:38:34
Postat av: siv

Lyxbrud där!!! Du är värd varenda gnutta av att

bli ompysslad.Hoppas vi ses en stund på söndag.

Kram farmor.

2012-04-20 @ 13:41:34
Postat av: siv

Oj,då.Datorn hakade visst upp sig första gången.

Men det tål att sägas flera gånger att Du är fin.

Kram igen.

2012-04-20 @ 13:44:37
Postat av: En fembarnsmamma

Hade det varit på facebook så hade jag tok gillat:-) Men här finns ingen sådan.Underbart att hinna med sig själv,önskar ibland att även jag tog den tiden.Ha en fin helg:-)

2012-04-20 @ 17:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0