Älskade prylar

Mitt fina fynd från igår. En jättefin silverskål! För 20 kr så var det inget att diskutera.
Den fick placering bredvid datorn på det nya skrivbordet. Det nya skrivbordet som jag egentligen skulle sälja. Men det var helt enkelt för vackert för det och det står perfekt här upp nu. Bilder kommer =)



Däremot så la jag ut denna lilla barngarderob på blocket igår och har blivit alledels ner ringd nu på förmiddagen.  Detta köpte jag för en hundring och är egentligen ett gammalt stereoskåp som jag målat och piffat med lite nya knoppar osv. Jättesött tycker jag. Men idag har jag ingen användning av det ju, så då är det lika bra någon annan lycklig får köpa det!


Idag målas det för fulla muggar. Har ett jättefint slagbord som jag tyvärr inte har någon plats för. Fint som tusan är det. Och egentligen vill jag inte sälja det. Men jag får nog välja mellan bordet och skrivbordet. Man kan inte ha en massa saker bara för att. Plus att extra resepengar till min Stockholmresa som är om några veckor alltid är välkommet ju!



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fin den är ! Kan du ta med den på tåget tror du ? Hoppas ni har en fin kväll ! Längtar så tills ni kommer ! Tusen kramar

2012-04-09 @ 21:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0