Kärleken i mitt liv

Idag har min finaste och jag varit tillsammans i hela 5 år!
Mycket har hänt under dessa år. Till en början hade vi 1 ett helt år distansförhållande. Jag flyttade ner till skåne i augusti för 4 år sedan. Ett av det dem största stegen jag tagit i mitt liv! Men jag visste ju att jag kom nämare Martin och det betydde så mycket!
Vi har flyttat från en liten etta till en trea. Vi har skaffat oss det ena husdjuret efter det andra. Vi har köpt Saab. Vi har köpt hus. Martin har lärt sig dricka rödvin. Och sist men absolut inte minst, vi ska bli föräldrar! 5 år fyllda med kärlek och tid att lära känna varandra. Och det så är sant..för varje dag som går så älskar jag Martin mer och mer. Det kan låta omöjligt med tanke på att jag redan från första stund var upp över öronen förälskad i honom. Men kärleken växer med åren. Och jag ser fram emot sååå många fler år tillsammamns med honom. Som jag brukar säga..mig blir han inte av med=)
Så här glamorös är jag dagen till ära. Lagom
uppsvälld och dem finaste kläderna på=)
(Lovar att finare bilder på bebismagen kommer)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till era fina fem år tillsammans! Men fem år är bara en piss i oceanen mot hur många fina år till som ni kommer att ha tillsammans ;)

Fin magen är. Det är så fantastiskt att det ligger ett litet liv där inne.



Trevlig helg!



2011-09-09 @ 20:39:52
URL: http://anderssonlindstrom.se
Postat av: Iza

Jaa mer bebismage bilder <3 Ha nu en trevlig kväll tillsammans och njut av varandras sällskap! Grattis till de 5 åren av kärlek! Massa pussar och kramar

2011-09-10 @ 16:32:37
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi är sååååå himla lyckliga över att Martin har träffat just dig. Ni är så fantastiskt goa tillsammans. Vi önskar er all fortsatt lycka, Din mage är jättefin, allt lite avundsjuk. kram i massor världens bästa Ida och Martin.

2011-09-10 @ 22:59:56
Postat av: Anonym

Kram Anna med familj

2011-09-10 @ 23:00:43
Postat av: siv

Instämmer fullständigt i förra kommentaren. Ni är så gulliga och duktiga, såvad månde bliva av "lill-Siv, nu var jag väl rolig ändå.Massor av kramar till Er alla tre.

2011-09-11 @ 17:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0