Lycka att få äta lunch ute







Fisksoppa och grova mackor just intagna i solen. Varmt och gott. Känns härligt att kunna
göra det i mitten av oktober utan att ha jacka på sig=)

Nu ska jag göra något som är relativt sällsynt för mig och det är att ta mig en liten
eftermiddagslur. Tror kanske att det kommer bli mer och mer av den varan dem närmsta
månaderna..som en förberedelse liksom för vad som komma skall.
Som det ser ut nu så kommer jag jobba halvtid i december och då kanske man har mer tid att faktiskt vila upp sig lite. Längtar till den tiden. Både för att jag ÄLSKAR julen och även för att det närmar sig bebistid.

På tal om bebistid. Nu har äntligen lilla prinsessan Maja kommit till världen. Igår natt behagade hon att titta ut och vi ser så fram emot att träffa den lilla skruttan!
Och även såklart storebror Axel och tvåbarnföräldrarna Sofie och Johan=)

Kram i höst solen!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt det ser ut! Så underbart med höst sol:) Ha en mysig kväll!

2011-10-15 @ 18:16:54
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad skönt det ser ut ! Gäller att ta vara på alla härliga sol dagar nu innan mörkret kommer. Men då får man tända massa ljus och det är med underbart ! Härligt med eftermiddags lur gör du rätt i ;) puss på finaste magen

2011-10-16 @ 07:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0