Hej Oktober!

...och så kom oktober. Till min stora glädje. Älskar oktober. Min absolut bästa månad på hela året. Alla fina färger. Den höga luften. Kalla nätter som sedan utvecklas till dem mest sköna dagar med sol och värme. Det goda samvetet att få stanna inne och bara kura upp sig i soffan med levande ljus och sin käraste, äta kantarellmackor..ja mycket fin månad enligt mig!

Förra helgen hade vi finbesök av min kära farmor och farfar. Vi hade några riktigt mysiga dagar tillsammans. Vi fikade, gjorde lite utflykter. Farmor lagade god mat, och bara umgicks. Riktigt mysigt!

Och för en vecka sedan skedde ett litet mirakel. Min fina vän Anna och hennes sambo Alexander fick äntligen sin Amalia!
Det är så stort att hon är här och hon är verkligen helt bedårande. Tyvärr har jag ju inte träffat henne än, men på lördag så äntligen ska vi upp och hälsa på den lilla familjen!




Magen växer som den ska. Idag är vi i v. 25+4

Idag har jag startat dagen med att leka lite mormor. Satte mig och sticka, drack min morgon te´och kollade på nyhetsmorgon. Hihi. Mysigare morgon är svårt att få. Nu ska jag och vovven snart ta en promenad i den härliga luften.

Hoppas ni alla mår bra!


Kommentarer
Postat av: Piccolacasa

Vilka fina bilder på dig! kram

2011-10-02 @ 18:06:28
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: Anonym

Äntligen uppdatering, det gillar jag! Så kul att få se lite bilder:) Så fina bilder på magen:) Tänk där ligger lilla larven och gror:) Massa kramar <3

2011-10-02 @ 18:41:37
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: siv

Vitackar än en gång för fina dagar med Er,Hoppas Ni

har vilat upp Er och mår bra.Kramar

2011-10-03 @ 00:22:22
Postat av: Anna

Vilken härlig mage du har vännen ! Någon växer väldigt mycket där inne ! Jag kan bara hålla med dig det är underbart att hösten är här den friska luften och att man kan tända massa ljus ! Vi längtar till lördag !! Ha en underbar dag ! Puss

2011-10-03 @ 15:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0