Tjocksmock=)







Här kommer lite bilder på en tjockis=) Idag är vi i v.32 och har varit på vårat andra ultraljud. Jättemysigt att få se "lilla" larven igen. Den lilla busen har hunnit växa till sig till 2230 g och hade gott om underhudsfett. Brås på sin mamma redan där;) Allt såg bra ut och den envisades såklart med att lägga handen över huvudet när vi skulle försöka få till en ansiktsbild. Det mest fantastiska för mig var att barnmorskan tydligt kunde se hår på huvudet! Jag blev överlycklig! Med tanke på att jag själv fick hår när jag var 2 år så var jag nästan förberedd på en liten skalleper. Men kanske inte ändå då=)


Nu är det nedräkning. 8 veckor kvar<3

Alltså, denna lilla larv har ingen aning om hur högt den är älskad redan...behöver jag säga att jag längtar ihjäl mig?=)


Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin med denna runda stooora fina mage:) Tror nog att det kommer en liten söt bebis med kalufs!! hihi:) Här längtas det med efter er skrutt! Sov gott ni alla tre <3 Massa kramar

2011-11-16 @ 22:22:10
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Alexandra

åhhh va du e vacker me din mage! Tiden går så fort....ska bli så underbart å få en liten mininäbbis snart! Massa stora kramar

2011-11-18 @ 20:41:00
Postat av: siv

Vi längtar också må Du tro!!!!

Kramar i tusental.

2011-11-24 @ 08:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0