Melodifestivalen 2011

Jag och chefen blev bjudna av våran leverantör.
Vi körde upp i fredags och har bott på Clarion hotell på söder=)

I lördas var det dags! Först lite VIP mingel med stor buffé ,lite vin och Bert Carlssons utlåtande om låtarna inför kvällen!
Kanonstart!
Sedan efter det var det ju bara rätt in i globen och njuta av stämningen och ! Vilket var fantastiskt!
Efter det så skulle vi tillbaka till VIP rummet igen. Men jag kunde inte riktigt släppa dessa fina och duktiga artister. Och tänkte att jag måste försöka att komma så nära som möjligt för att få lite fina foton. Så efter att bytt några ord med Bert där nere vid scenen så slank jag in under avspärrningen, bland proffsfotograferna och hamnade längst fram..Wiiiiiee!


Här kommer lite bilder!



Rummet


Konstig min, men det ända kortet som togs på bara mig=)




GLOBEN!


Brolle på scenen!


Linda!



 The Moniker!
Han var kanonbra! Mycket bättre i "verkligheten", fick igång globen!


Danny skulle ha vunnit det hela enligt min mening..


...men jag är rätt nöjd ändå med tanke på att han gav mig denna bild=)


Sen har vi favoriten!

Tyvärr blev denna suddig. Men precis innan bilden så blinkde Brolle en "flörtblinkning" till mig sen gjorde han en min och så skrattde vi..haha!


Vackra Sanna!


Alltid härliga Linda!


Efter globen så väntade Café Opera. Där dansade vi till fötterna inte klarade av något mer!


Ikväll så kännns det väldigt bra att få ligga här hemma i soffan
med min stora kärlek. Borta bra men hemma bäst.

Kram och hej!



Kommentarer
Postat av: siv

Gud vad söt Du är. Nya frisyren är toppen.Du skulle nog bli fotograf, dom håller sig ju alltid framme,ha,ha.Menar verkligen allvar. KRAM

2011-03-13 @ 22:48:44
Postat av: Anna

Ser att ni haft en riktig kanonkväll! Håller med Siv kanske vore pressfotograf någonting för dig ? Jättefina bilder, blir ju kär i Danny haha.PUSS OCH KRAM

2011-03-15 @ 09:37:11
URL: http://S

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0