Mat&vänner

I helgen har det framförallt handlat om vänner och mat och fika.

I lördags var jag och storhandlade efter jobbet. Jag valde att åka själv så Martin kunde fixa i sitt älskade garage och så att jag kunde få gå och strosa och shoppa i lugn och ro. Ibland så kan det finnas en lite tendens att det ska göras så effektivt och snabbt som möjligt enligt M. Hur som helst blev det en bra uppdelning. Dock är det mycket jobbigare att storhandla själv. Packa, bära osv.

På kvällen blev det ändrade planer då vi egentligen skulle träffa Caroline & Kalle men stackars Caroline va sjuk. Så stannade hemma i soffan och hade myslördag istället.

Söndagen blev intensiv med massage, fika, massage, loppis,fika och middag och fika=)

 




Idag har det varit en trött måndag och jag (vi) har haft Mette här på kvällsmys! Martin hade gjort god wok när vi kom hem sen har vi (jag och Mette) suttit och snackat och fikat hela kvällen=) Mys. Tänk att Mettegumman är så duktig som både pluggar till sjuksköterska och tog körkortet i förra veckan. En flitig och smart tjej, det är vad det är. Men framförallt är hon en av det bästa vänner man kan ha<3


Nu ska jag snart väcka min fina sambo som snart sovit i 2 timmar här i soffan. Fast iof...han kan nog sova för natten nu..tröttmössan.


Hej hopp!





Kommentarer
Postat av: siv

Tack och lov för Din blogg,då får man se hur Ni har det. Även när Du sa det om porslinet,så är det kul att se.Jättesnyggt.Man behöver inte gå annat än på loppis egentligen.Du är så duktig lilla gumman.Kramar



2011-03-29 @ 09:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0