Vardagen kommer smygandes runt hörnet

Och så huxflux va det lördag igen!

Men på måndag är vardagen tillbaka på riktigt. För alla. Även för alla lyxlirare=) Men vardagen är inte fy skam. Jag gillar vardagen. Mycket för att kroppen mår som bäst av rutiner. Matrutiner, sovrutiner. Rutiner i hemmet. Osv.

 


Iza och jag. Iza är en människa jag skulle vilja ha mer i min vardag<3


Hoppas ni får en härlig lördagkväll! Vi ska till Nicklas och Linda, och det är verkligen på
tiden att vi besöker dem! Så det ska bli skoj!
Igår var familjen Pålsson här. Det var oxå verkligen på tiden att vi träffades! Skönt med vardag igen. Då hinner man med att träffa alla goa människor man har i sin omgivning=)











Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh jag vill oxå ha mer av dig i min vardag. Vad jag saknar dig! Älskar dig min underbara vän!

2011-01-09 @ 19:42:02
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0