Mål i livet

Ja just det. Detta med nyårslöften. Vi pratade om det på självaste nÿårsafton. Och jag tror vi kom fram till att vi inte ville kalla det för löften. Utan mer som mål. Att man istället ska sätta upp mål med året. Att detta och detta ska jag uppnå. Detta vill jag ska hända, detta vill jag göra.

Jag har fler mål med året. Men en grej som jag lovat mig själv att lära mig är att sticka. Inga krångligeheter. Utan kanske på sin höjd kunna sticka ett par sockor, tumvantar osv.


Svärmor visade mig lite grunder. Och det är det jag håller på att knåpa på nu. Få lite flyt i det hela.

Det är så otroligt avkopplande att sticka. Man kan kolla på tv eller lyssna på musik och samtidigt sticka. Ett otroligt mysigt sett att skapa lite=)


Ne om man ska ta sig några maskor, haha.

Inget konstigt alls=)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man lägga en beställning;) hihi:) Det är viktigt med mål i livet! Stora som små! Massa kramar

2011-01-14 @ 22:47:03
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0