Julen varar ända fram till påska...

...Ne det gör den inte här hemma iaf!

Nu är julen ute för denna gång. Det kändes först lite vemodigt. Kände mig inte riktigt färdig med julen än. Hade inte tröttnat på julsakerna. Men idag slog jag slag i saken trots allt. Och jag måste säga att nu så här efteråt så känns det faktiskt skönt. Frächare liksom. Det som fattas nu är en stor bukett med friska tulpaner, det får minsann inhandlas nu i veckan=)

 



Ikväll myser vi i soffan. Maten står i ugnen. Det blir fisk-knyten! Dessa goda knyten åt jag första gången när tjejklubben var uppe hos Karin i Hudiksvall och hälsade på. En helt underbar helg, och helt underbara fisk-knyten. Dem kommer aldrig smaka så gott så som dem gjorde då, när vi åt dem ute, framför elden, högt uppe på berget med en helt gudomlig utsikt!


Trevlig söndagskväll på er=)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint ni har det:) Jättefräscht med vitt och turkost! Ha en härlig kväll! Puss och kram

2011-01-09 @ 19:39:06
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Anma

Vad fint det är ! Det är skönt på ett sätt att få undan julen men man saknar den lite med. Tur att det snart är påsk ...;) puss

2011-01-10 @ 11:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0