Helg, ljuva helg!

Hur mycket jag än försöker att få vardagen speciell så går det inte. Även om jag lyxar till det med extra god middag på en tisdag, eller unnan mig lite gottit mitt i veckan osv så kommer helgen alltid ge den där speciella goa känslan. Avslappnande, välkommen och alldeles underbar!

Och trots att jag jobbar många lördagar så är fredagen speciell. Hela dagen. Från morgon till kväll.

 

Idag är det fredag, och helgen är därmed här. Vi är bortbjudna på middag i kväll. Vilket är lyxigt! Behöver inte ens komma på något gott att äta=)

 





Bjuder på lite fredagsmysbilder som är 4 år gamla. Tänk där va vi unga och fräscha!


Trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: caroline

Vi måste verkligen ses snart Ida!

2011-01-21 @ 19:35:35
Postat av: Anonym

Trodde bilderna var tagna nu innan jag såg datumet. Så det betyder att ni är lika unga och fräscha nu som då:) Ni är så fina tillsammans!

2011-01-22 @ 10:47:48
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0