Vrålåk


Eftersom ni är så många som undrar hur nya bilen ser ut så lägger jag upp en bild=) En silvrig Saab i bästa kvalitet! Den är superbra med tanke på att det är en kombi och så, hihi. Tyvärr är den ju inte svart, vilket känns konstigt för mig då jag brukat ha svarta bilar innan, men detta ska väl nog  gå bra det med!

Vet att många har frågat oss varför vi köper Saab nu när det är som det är med det varumräket... Men jag vill bara säga att jag kan inte svara på den frågan. Tror det har något med Martins uppväxt att göra. Hihi! Själv hade jag lätt kunnat köpa oss en volvo 142, eller en gammal bubbla i nypolerat skick (helst röd!). För det är det som satt prägeln i min uppväxt=)
Men nu är vi inne på Saablinjen och det är lika bra att fortsätta så tror jag!


Idag är jag ledig. Så skönt! Regn och rusk ute och jag tänkte inte gå ut mer än vad puzzel kräver. Vilket inte är mycket! I morse så stod han på trappen och jag fick dra ner honom med kopplet för att han skulle gå med mig. Efter några meter stannande han och bara tittade på mig som..."är du dum? Tror du jag vill gå längre?..." Men det fick han lov till.

Nu ska jag hoppa in i soffan och lägga mig. Det är ju Rasmus på
luffen på TV4=) Mysigt!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0