Lördagsbrunch!



Hej lördag!
Idag sov vi tills vi vaknade. Inga väckarklockor. Inga måsten att gå upp till. Så ljuvligt. Sedan gick vi upp och åt en riktigt brunch. Läänge och väl satt vi och bara åt och prata, mös till det ordentligt.

Sedan efter det så har vi så smått bröjat packa BB väskan. Läskigt nära börjar det kännas nu. Men vi tänkte att det är lika bra att ha det lite förberett om i fall att=)

Igår var vi hemma hos Martins jobbakompis och fick riktigt god mat. Grillat! Så himla gott!


I veckan så var även Sofie här på en fika med sina godingar Axel och Maja. Axel har verkligen blivit stor nu när Maja kommit. Hon är bara för söt den lilla loppan!
Puzzel njöt av barnens sällskap. Han blev så himla glad när Axel kom. Så härligt med tanke på att han var livrädd för barn för ett år sedan..!


Ikväll är det julgodis som gäller med Martins familj!
Sitter här, lyssnar på julmusik, och ska börja leta recept till några riktigt smarriga julgodisar. Jag fick för länge sedan syn på några chokladbollar på stång. Ska bara hitta receptet igen..! Men jag vet att det var på någon blogg som jag läser iaf. hum...för jag läser ju inte så många bloggar...suck, haha!

Hoppas ni har en förträfflig lördag!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt! Ja nu börjar det närma sig..wiiiee! :) Hoppas ni haft en trevlig 3:e Advent! Kramar

2011-12-11 @ 17:17:07
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0