Mamsingen och bästisen





I helgen som var kom min fina Iza. Men jag fick mig en riktigt överraskning redan på natten innan hon kom. För då helt plötsligt står min älskade mamma framför mig mitt i natten! Martin och mamma hade planerat att överraska mig hur länge som helst..och dem lyckades verkligen! Jag blev suuuperglad! Så, torsdag till lördag blev det riktiga tjejdagar. Vi umgicks, fikade, lagade mat, shoppade och mamma bakade till oss=) så himla toppen som det bara kan bli. Sedan fick jag och Patricia några dagar till tillsammans. Och dem fortsatte som föregående. Fika, shoppa, umgås! Tänk så man uppskattar att bara få ha sina närmaste nära för ett litet tag. När jag annars har många av dem långt bort. Denna helg kommer ju jag leva på tills nästa gång vi ses. Vilket inte är allt för länge...känner jag både mamma och Iza rätt så kommer dem komma som ett skott när Larven har anlänt=)







Vi gjorde lite försök till att ta lite bilder..haha. här har du dina blivande,
helt normala, föräldrar Larven=)


Låt tiden gå fort...vi längtar sååååå!

<3


Tack igen mamma och Iza för jättemysiga dagar tillsammans!




Kommentarer
Postat av: Iza

Åhh vilka fina och härliga bilder! Var helt underbart att vara hos er:) Vill redan tillbaks! Pussar till er och älskade larven <3

2011-12-07 @ 19:58:31
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja håller med Flisan...underbara bilder! :) Din mage är verkligen så vacker...önskar man vore närmre så man kunde få känna på larven :)



Massa stora kramar till er!!

2011-12-08 @ 07:52:51
Postat av: siv

Lilla tjockis vad söt Du är och vad fint den lilla

larven får det. Kramar i massor vill jag ge Er.

2011-12-09 @ 14:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0