Julhelgen






















Ja här kom det visst lite bilder ifrån julafton! Det var en riktigt toppenjulafton
med gooood mat, härlig julstämning, tomtar och
en massa massa julklappar!




Dem resterande dagarna på julhelgen har spenderats just så här som Martin och Cloetta demostrear här. Helt ljuvliga lugna dagar har det varit! Nu är det vardag idag igen. Men jag räknar ner nu. Jobbar endast halvdag idag och sedan torsdag och fredag, sen efter det tänkte jag vara ledig ett bra tag=)

Än så länge verkar den lill* bebisen må bra i magen. Men det är ju bara en tidsfråga nu! Imorgon
går vi in i v.38! åhhh, som jag längtar till jag får träffa det lilla knytet!

Vi var dumma nog att testa mellandagsrean igår på Novalund. Tänkte att vi kunde fynda lite bebiskläder och sånt smått till den. Lite hittade vi såklart, men det blev alldeles för tugnt och jobbigt för mig (säkert för Martin oxå) så vi begav oss hemåt. Det var verkligen människor överallt! Trodde väl aldrig att det skulle hända att jag gav upp en shoppingrunda=)

Hoppas eran helg har varit lika bra som min!
Nu blickar vi framåt..snart nytt år!!


Kommentarer
Postat av: Fitri

Ni ser ut att ha haft en kanonmysig jul ;) Tänk att nästa år, då har får vi se massa fina kort även på Ert lilla underverk som säkert kryper/stapplar sig fram redan =)

Jag har full förståelse över hur tungt det är att shoppa med stora magen bland massa trängsel o vassa armbågar.. Man blir väldigt lätt irriterad oxå =P Så jag tipsar dig om att klicka hem en massa fina babykläder på nätet ist ;) Det finns mängder av REA till de allra minsta!



God fortsättning o ett Gott Nytt År till er!!!



Stooor kram

2011-12-28 @ 12:47:39
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja tänk Fitri nästa år är det ingen ro och ingen vila som gäller. Får hålla koll på allt ifrån julgranen till klapparna och ljusen=) Låter ljuvligt ju! Ni verkar oxå vad jag har förstått det som haft en bra och mysig jul! Tänk att eran lilla loppa snart blir ett år! Förra året vid den här tiden var det du som gick och väntande=)



Ja jag har redan klickat hem en del på nätet. Blir lätt så är man bor på landet ju=) Plus att det där med att ge sig iväg ut i trängseln inte va något vidare!



Hoppas ni alla mår bra och att eran nyårshelg blir kanon! Stor kram till er!!

2011-12-28 @ 14:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0