Boosta!

Hej på er!
Ja jag vet. Jag är jättedålig på att uppdatera. Men jag ska säga att det är inte som jag inte vill. Utan tiden och inspirationen finns det bara väldigt mycket lite av. Men jag kommer bli bättre...hihi!
Annars rullar livet på i sin lilla takt. Men det går med en hiskelig fart. April är här och dem tunga månaderna lägger vi bakom oss. Nya tider är på gång. Nya ljusa tider framför allt. På många sett och vis.
Jag har boostat mycket energi dem senaste veckorna i form av att få träffa fina vänner och familj. Va i Göteborg och träffade Sara & Alexandra. Dessa vännerna är helt otroligt fina. Tänk att det kan gå så lång tid mellan vi ses, men det är precis lika avslappnat och ärligt när vi väl träffas igen. Sen var jag ju tvungen att träffa Anna & Iza med, när jag ändå var uppe i Göteborg. Det är samma med dem, fin fina vänner som man inte klarar sig utan. Kanske kan jag tycka att Anna hade lagt på sig lite väl mycket, blivit en liten tjockis så att säga=) Men lika vacker som vanligt!
I måndas bakade jag och Mette lite bullar och fikade och hade oss. En ljuvlig dag!
Nu står gästrummet färdigt inför nästa helg då mamsen kommer och hälsar på. Längtar så himla mycket!
Ikväll ska vi på kalas!
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anna*

Detsamma till dig gumman var så härligt att träffa dig och att du var här. Nu klarar vi oss till slutet av maj i alla fall, ser så fram emot att du kommer och hälsar på oss! Jättefina bilder, ni har målat sängen va ? Jättefint! Mysigt att mammsen kommer ner snart! Massa puss & Kramar

2011-04-16 @ 16:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0