Soffläge i repris






Vi kör soffläge idag med. Känner mig piggare idag, men ögat mår fortfarande lite dåligt. Va hos "farbror" doktorn och hon såg att jag hade en inflammation på hornhinnan. Vad det kunde bero på visste hon inte..Men jag säger bara fy för att undersöka ögonen. Har inte gjort det så innan..men det va riktigt obehagligt..
Men nu får ögat medicin så vi får väl hoppas att det hjälper snabbt=)

Detta med att ligga i soffan är ju klart jättemysigt. Men efter igår är jag redan rastlös. Men jag ska anstränga mig att verkligen ta det lugnt idag och låta min kropp ta igen sig ordentligt..Men imorn blir det jobbet igen=)


Hoppas ni har en bra start på eran vecka!






Kommentarer
Postat av: Anonym

De va mysigt att prata med dig:) Ta nu o vila och ta hand om dig! Det ser så mysigt ut där du sitter i soffan med filten:) Puss och kram

2010-10-18 @ 11:56:03
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: siv

Nu har Du det riktigt "mys-pys" trots Ditt onda öga.

2010-10-18 @ 15:18:10
Postat av: Anna

Bra att du varit hemma och vila hoppas det känns bättre snart! Kram

2010-10-19 @ 11:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0