Regnig söndag

Jag må vara galen, men jag gillar när det är sånt här väder! Så himla skönt att få vara inne med gott samvete och bara mysa till det med levande ljus, filtar och något smaskigt att fika på=)
Jag vet att i längden kommer man klart att tröttna på detta gråa regniga. Men i dagsläget gör det inte mig ett dugg. Även om man är ute på promenaderna så känns det ännu skönare att komma in lite halvfrusen och hoppa upp i soffan och värma sig... Haha det är nog inte många som håller med mig! Men jag har alltid gillat det så länge jag kan minnas..!
Igår hade vi en urmysig kväll! Med massor av skratt! Finns det något bättre en härliga vänner?!
Tack för en jättekul kväll=)
Idag har vi tagit oss en lång och skön sovmorgon! Sedan cykla vi ner och kolla på Ebbebus när han spela knalleboll. Han va jättesnabb i sina nya skor=) Den lilla fisen har blivit så stor och tänk att han snart blir storebror oxå..!
Nu blir det fix med tvätt och lite städ här hemma!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Mette

2010-10-24 @ 19:38:28
Postat av: Mette

Tack för en jättemysig kväll!! Och tack för fina tavlan, den hänger fint i hallen :) ha en mysig söndagkväll! :) kram

2010-10-24 @ 19:40:34
Postat av: caroline

Tack själva! trevligt och mysigt som alltid!:)

2010-10-26 @ 23:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0