Kreativ dag=)

Åh jag har haft en toppen ledig dag idag!

 

Min Mette kom till mig imorse klockan 10. Vi åt frukost i lugn och ro sedan cyklade vi hem till hennes blivande hus och kollade. Så fiiint. Där kommer dem trivas och det kommer inte alls vara svårt och få deras touch på det=)

Sedan kom vi hem och fick sällskap vid lunch i from av en styck sambo. Trevligt! Händer ju aldrig att man får njuta av god vän och sambos sällskap vid lunch! Lyx!

Sen har jag och Mette målat hela eftermiddagen. Så härligt. Vi har kladdat och haft oss. Vi är väldigt lika när det gäller sånt där pyssel...vi älskar det!







 




Det bästa är att Mettemyset inte är slut. Utan hon ska sova här=) Hihi!


Sov gott!


Kommentarer
Postat av: caroline

åhh så fina tavla du målat ida:) ska dom också köpa hus? åhh va kul:) åhh va jag längtar till vi ska skaffa hus nu:)

2010-10-14 @ 00:19:31
Postat av: Alexandra

Love you....va mysigt ni verkar ha :)

2010-10-14 @ 07:34:38
Postat av: Fitri

Nää nu jäklar.. brinner snart tangentbordet upp, så som du bloggar ;P Men I like!! Sketafina tavlor oxå :)



Kram

2010-10-14 @ 09:23:11
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0