Helgen är här!

Var har denna vecka tagit vägen? Fort gick den iallafall. Det har varit fullrulle på jobbet. Vilket är superkul och bara det gör ju säkert att tiden går fortare=)
Min lilla öga är mycket bättre. Men min syn är något förändrad än så länge så jag får anstränga mig när jag kör bil och läser text på tv:n. Men är det inte bättre i slutet på nästa vecka så måste jag gå till min optiker.
Men i huvudsak är det bra och kvällen till ära ska nog våga ha lite mascara!
Ikväll blir det myspys höstmiddag här hemma med fina vänner. Caroline och Kalle och Mette med hennes Alexander. Alltid mysigt med trevliga människor som kan förgylla ens lördagskväll=)
Lite nya installationer här hemma:)


Tack för att du titta in och ha det fint!

Kommentarer
Postat av: siv

Vad härligt det är med ljus i höstmörkret.Ha det så bra.Ses på fredag.Kram

2010-10-24 @ 10:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0