Hej!

Go morgon på er!

Nu va det oförskämt länge sedan jag skrev här. Men ibland behöver man lite uppehåll med saker och ting. Huvudsaken är att man alltid hittar tillbaka =)


Här sitter jag nu på morgonen. Blev en tidig sådan..burrr..så kallt det är nu för tiden så här tidigt på morgonen. Körde Martin till jobbet vid 06.30, det är ca 2 timmar tidigare än vad jag brukar gå upp=)
Den efterlängade soffan fick vi hem igår=)


I helgen har våra älskade vänner varit och hälsat på!















Vi har haft en toppen helg! Skratt, go mat,vin, långa frukostar, lite Ikeashopping,
trädgårdsfix, korvgrillning...

Nu dröjer det inte lika länge innan vi ses igen=)

Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack snälla för en jättefin helg tillsammans!

Nu klarar vi os ett litet tag i alla fall! Blev så fint med den vita soffan..;) Kanonfint filt med är den ny? Puss kramar

2010-10-11 @ 11:05:01
Postat av: siv

Vad fint med soffan.Ni hade tevligt med bästisana förstår jag.Kul att Ni träffas.Kram,kram.

2010-10-11 @ 14:36:22
Postat av: Alexander

Tack för en trevlig helg, jag hade det hur trevligt som helst. Hoppas att ni får en bra vecka. kram alex

2010-10-11 @ 15:15:13
Postat av: Fitri

Tjohoo!! Äntligen en uppdatering ;) Tur att Anna o Alex hälsade på o gav dig inspiration :)

Ni har verkligen fått det jättefint hemma. Förstår att soffan var efterlängtad.. Väntar spänt till nästa update ;P Kramar..

2010-10-11 @ 16:25:40
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0