Ros

Allt gick bra med Maccis idag! Han va lite groggy när han kom hem, men snabbt va
han lika pigg som han brukar!


Passade på att fota lite idag. Vill visa denna underbara "låda" som jag har fått av farmors vännina. Man använde dessa förr för att packa i. Som en resväska typ. Jag har målat ett lager med vit färg. Jag hade tänkt att måla ett lger till, men jag gillar hur matrialet har spruckit.



Självklart sparade jag etiketterna som så vackert satt på!


Jag hann även en liten sväng inom butik Madameplatier.
En söt liten butik som ligger i Kågeröd. När vi fyllde fick jag ett
presentkort av Martins systrar där och jag tänkte jag skulle använda det=)
Så denna fina ros med kruka köpte jag till köksfönstret.

Nu tackar jag för idag, dags att ladda inför morgondagen med lite sömn!

"Jag blir hellre stucken av en ros än bränd av en nässla"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0