Ledig

Idag fick jag till en ledig dag, så skönt! Så jag passade på att boka tid till Maccis för kastrering. Japp, nu va det dax. Lilla killen! Så fjompiga vi kände oss när vi lämna över honom på operationsbordet, kände sig grymt elak mot honom. Men det är ju för hans eget bästa. Skulle även passa på att ID märka honom.

Efter lämningen av honom så åkte vi till Lödde för att lämna nästa älskling, dock inte för kastrering (tack gode gud=)) utan till jobb. Men vi va tidiga på det så vi passade på att handla god frukost och tog en mysig stund tillsammans innan Martin fick sätta igång med dagens jobb.

Jag har lite planer på att ta tag i våran garderob. Så det blir nån ordning nån gång=)




                  Det är det lilla i livet som är det vackra!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra dom blev bilderna:) mina blev ju dock inte så värst bra med min usla kamera..hihi. Hoppas du har en härlig ledig dag! kramar

2010-05-05 @ 18:05:28
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: siv

Vad fin lådan blev.Du är duktig u.Jag skall visa Ingrid bilden.Kul att Du sparade texten.Fina bilder på ros och kruka.Kramar.

2010-05-06 @ 14:11:35
Postat av: Anna

Alltid skönt att få lite ordning och reda i garderoben så man ser vad man har..;) Och vad man behöver shoppa...;)Jätefin låda gillar med att den har spruckit lite..;) Rosen var kanon fin en ros ska en ros ha..;) Love you

2010-05-06 @ 21:00:22
URL: http://amc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0