Ledig dag!








Idag är det ledig dag för många ute i vårt avlånga land. För mig kunde det inte kommit mer lägligt med en ledig dag. Känns som om det behövs. Vet inte om det är vädret, längtan till sommaren och semster som gör att jag är en aning trött nu för tiden. Seg på morgonen, trött efter lunchen, håller på och somna under behandlingarna (jag har ju inte dem bästa förutsättningarna att bli pigg på jobbet, lugn musik och levande ljus piggar inte upp precis, haha) somnar i soffan tidigt på kvällen. Jag tror, vet, att många känner så här nu. Och vi skyller nog alla på vädret, att vi behöver ljuset och värmen för att orka och få lite energi.

Så en ledig dag är ju då inte fel. Jag tog mig en skön sovmorgon och nu har jag druckit kaffe i säkert snart en timme, men hur härligt är inte det. Jag ska göra lite nytta idag oxå..men först ska jag bara va...

Hoppas ni njuter av denna dag!

 





Kommentarer
Postat av: Anna

Det gör du rätt i bara njuta av dagen och ta det lugnt. Tog oxå sovmorgon idag..helt underbart!

Man behöver få bara vara ibland..;)Ha en härligt skön dag!Kramar

2010-05-13 @ 11:41:44
Postat av: siv

Ditt lugn blev ju inte så länge,eftersom det var gardinsy och uppsättning Du är Dig lik,lilla gumman.

2010-05-13 @ 14:28:57
Postat av: siv

Vilka vackra tulpaner Ni har. Går det inte att förstora och göra tavlor.Många kramar

2010-05-13 @ 17:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0