Fredag= tacos+ mjukisar

Ja idag blev det en riktigt mysfredag! God mat som älsklingen hade fixat när jag kom hem från jobbet och på med mjukisar. Underbart skönt! Nu ligger vi och slappar i soffan=)



Nu har jag packar färdig lilla helgväskan. Imorgon bitti beger vi oss iväg uppåt landet igen! Jag och Veronica ska göra huvudstaden. Vi är bjudna på en helkväll på Café Opra. Först är det middag på Operaterassen med underhållning av David Batra. Sen är det VIP ingång ner till Caféet. Det ska bli skoj att göra något med Veris utom att jobba tillsammans. Vi ska sova hos min snälla vän Alexandra. En ängel är hon som tar emot oss i deras lilla lya=)

"Många människor som tror sig ha skapat ett hem att leva i, märker ganska snart att de bara öppnat ett värdshus för sina vänner"






Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en riktigt härlig fredag i min stil! Vad gott med tacos det var länge sen! Hoppas ni får det jättebra där uppe och att det blir en härlig kväll!

Han är grym David tycker jag!



Massa kramar och pussar från mej..

2010-05-29 @ 18:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0