En bulle i ugnen

Ja kanelbullar då=)
Vi har haft en mysig start på dagen med en god söndagsfrukost,
ostfrallor!
Sen pratade jag en lång stund med min älskade mamma, längtar till vi ses! Bara
2 veckor kvar!!
Nu är det bullbak, strykning och städ under dagen som gäller. Mannen i
huset är ute och fixar med gräsklipparen. Vilka givna roller vi har i detta
hem.
Ikväll ska försöka mig på dubbla träningspass, 45 min spinning och 60 min totalbody!
Skönt och känna att man lever lite. Plus att det kan jag behöva efter provsmak av
bullarna, haha!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är som bakar bullar blir inspirerad och tror jag ska baka bullar i helgen..;) Duktig du är med träningen.;) Go ida go ida!!Kramar

2010-05-10 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0