Trasig dator

Martins dator är trasig. Det är den datorn vi använt mestadels. Och det är där vi har "alla" bilder osv. Men vi får hoppas på att det går att laga. Om inte så går det alldeles utmärkt att använda min dator oxå. Här ligger det en massa gamla bilder som inte heller är helt fel=)


Finaste!


Vi<3

Annars rullar det på i en rasande fart. Tiden ägnar vi åt jobb, träning och
flyttpacka=)


Jag har en längtan. Jag längtar till huset. Våren. Familjen. Mina vänner. Men allt ligger inom den närmaste framtiden <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh bästa helgen! tillsammans med mina favorittjejer:)

Snart ses vi, ska bli så spännande att få komma till er i huset:) hihi kramar

2010-03-02 @ 20:39:37
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Anna

När är det ni flyttar? Spännande vår för er del.



Kram kram

2010-03-02 @ 22:09:45
URL: http://anderssonlindstrom.se
Postat av: Ida

Ja tänk hur myyyysigt vi ska ha det! Picknick på gräsmattan=)



Vi flyttar in i huset den 20:e, samma helg som Anna flyttar. Men vå får tillgång en vecka innan. Så det är snart! så när ni är nere i skåne tycker jag minsann att ni kan komma förbi på en fika;)



2010-03-03 @ 09:14:31
Postat av: Siv

Vi gläder oss med Er skall Ni tro.Hoppas vi ses snart.

2010-03-03 @ 12:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0