Lugnet före stormen=underbar helg!







Helgen har varit underbar! Jag och Anna har verkligen fått den tid vi ville ha=) I lördags jobbade jag lite först, Anna va med såklart. Sen efter det åkte vi ut på lite loppis ( en traddis när hon är här) Efter det åt vi tacoslunch och fikade. Sen på kvällen blev vi bjudna till fam. Hedin=) Och där hade vi en jättemysig kväll med god mat och massa bus med dem älskade små trollen!

Igår åkte vi en sväng till Hem&villa mässan. Mässan hade slagits ihop med trädgårdsmässan oxå. Så det var en hel del på den fronten som va kul att gå och titta på. Men tyvärr så får vi avakta när det gäller inköp osv till våran trädgård så vi inte alls vet vad som finns i rabatterna?! Men det ska bli riktigt spännande och se..!


Sen åkte Anna hem och körde ett Total body pass, sen kom jag hem och slocknade i soffan=)

Den här helgen har vi haft känslan att det är lugnet före stormen! Så vi har njutit en extra smula av att bara slappa=)

 


Kommentarer
Postat av: ANNA

TACK SJÄLV MIN UNDERBARA IDA! HAR VARIT EN KANONHELG KAN INTE BLIVIT BÄTTRE! VAR SÅ SKÖNT ATT TRÄFFA DEJ,



NU KLARAR JAG MEJ ETT LITET TAG TILL I ALLA FALL..:) ÖNSKAR ER EN RIKTIGT SKÖN MÅNDAGSKVÄLL!!MASSA PUSSAR OCH KRAMAR DIN ANNA

2010-03-08 @ 18:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0