Utslagen..


Det är så mycket nu! På jobbet är det full rulle  kanelbulle och det är verkligen superskoj. Dagarna går i ett kick. Men jag känner mig helt slutkörd när jag kommer hem och då är det massa annat och fixa med. Fast egentligen är det mest grejer som jag vill göra, inte som jag måste, hehe.

Så jag stressar upp mig för att jag har så mycket jag vill göra. Jag vill pyssla massa här hemma. Jag vill måla tavor. Jag vill sy. Jag vill lära känna våran trädgård. Jag vill umgås med nära och kära. Jag vill ha sovmorgon, hihi! Jag vill äta grillad mat.

Inte mycket egentligen. Men när man inte hinner blir man frustrerad.

 

Nu skulle jag egentligen måla mina korgar här i vardagsrummet, men jag såg visst att klockan huxflux blivit närmare 23.00. Inte konstigt man är lite tröttis då!

 

God natt alla goa människor där ute=)


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dej att dagarna går alldeles för fort och man vill hinna med så mycket mera! Allra roligast är det ju att fixa och trixa i hemmet!;)

Du får spara lite till semestern att göra!

Hoppas ni får det jätte trevligt i helgen!



Kramar

2010-06-03 @ 23:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0