Stor dag!


Idag är en stor dag för Sverige! Vår kronprinsessa ska bli gift. Häftigt att få vara med om=)
Sen verkar det som om vår älskade Clöddis är på G att föda ut sina kissebebisar!! Hon väckte oss 05.30 imorse och hon håller på och flåsar och kämpar än..det har inte kommit nån bebeis än men jag känner hur de kämpar där inne!
Tror ni jag är spänd? haha, ja lite!
Vad tror ni vi kan ge bebisarna för namn? Prinsessan, Prinsen, Kungen Silvia osv=)


Så dagen har hittills spänderats i soffan med handukar, kaffe och tv! Och så kommer det nog fortsätta!


Tyvärr så var min älskade lillebror "tvungen" att jobba, hans nya jobb frågade och klart man inte ska tacka nej till jobb och pengar. Han får komma hit nån annan gång=) Kanske var tur att dem inte kom med tanke på att jag hade ju suttit här och vakat över min lilla katt istället för att hitta på en massa roliga saker med dem...



Trevlig dag på er alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad spännande håller mina tummar

för att allting går bra! Vad spännande

hör av dej när dem kommit!

Hoppas ni får en mysig kväll! Höras imorgon :)

vi ses ju nästa helg längtar! Kramar

2010-06-19 @ 20:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0