Möhippa


I går var det dags för Sofies möhippa! Dagen startade redan vid 8.00 då vi tog henne på sängen, och brakadein hemma hos henne med frukost=)
Sen följde dagen med aktiviteter som bastubada, grillning, salsa och tjejmys med pizza och lekar!
Jag hoppas Sofie var nöjd med kvällen!

Tyvärr fick jag jobba lite mitt på dagen så jag missade en del av aktiveteterna. Men så är det ju ibland med dessa jobb. Svårt att få ledigt när det redan är uppbokat.



Idag ska vi fokusera på soffa. Vi ska åka och köpa en beg. soffa i Trelleborg som vi ska ha där uppe på övervåningen. Sen ska vi åka och kolla på en ny soffa till vardagsrummet här nere. Men ack så svårt det är att hitta någon. Eller det är ju inte svårt att hitta någon man vill ha, utan problemet är vilken man ska ha.


Men var är sommaren??


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en fin Möhippa!Längtar tills jag får ordna en..;) Hoppas det går bra med soffhandladet, spännande att se hur soffan ser ut! Ha en riktigt mysig kväll!Kramar

2010-06-13 @ 19:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0