Trött vecka!

Gäsp! Ja denna veckan har jag varit riktigt trött. Det har blivit sena kvällar. Vi har suttit med
middagen vid 21 tiden flera kvällar och maten har inte då varit den bästa. Tiden räcker inte till!
Ibland gillar jag inte alls mina arbetstider, man hinner inte få nåt gjort. Kvällarna försvinner!
Den här veckan har jag inte ens hunnit ringa familj och vänner, för klockan blivit för mycket. Så
förlåt till er! vi får väl höras på söndag..för då har jag inget uppbokat tror jag ;)











Jag laddar min trötta hjärna med lite härliga vårminnen med mina fina vänner! Tänk, det dröjer inte länge innan det är så här igen!!!!


Ta hand om varandra där ute!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma här...ibland är det svårt med de arbetstider man har. Fina bilder! men hjälp hur jag ser ut..gaahh. Längtar efter våren!Hörs på söndag då min vän hihi:)

2010-01-30 @ 00:06:17
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Anna

Härliga bilder minns den dagen som det var igår!

Som du skriver snart är våren här det ska bli så underbart härligt!! Då är det vi som beger oss till skogen igen=) Kramar

2010-01-30 @ 15:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0