Tagna på sängen!

Jo minsann, här är det fuffel på gång!


Ser ni så skylldig Maccis ser ut? Clödd ser mest nöjd ut, haha.

De senaste dagarna har Cloetta löpt i vanlig ordning. Min tanke har hela tiden varit
att lilleman inte varit stor nog för att fatta vad hon håller på med.  Men i lördags så
råka jag bara skika in i sovrummet...och där var det fullt bus=) Sen att Maccis
verkligen skulleklara av att ge Cloetta bebisar i magen är en annan femma..


Kram!

Hur som helst så tror jag att kissebebisarna skulle (kommer) bli supersöta!


Go´kväll!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad söta dem är! Jag tar första ching på en liten kattunge..=) Vad fint du har gjort om bloggen roligt med lite färg! Hoppas ni får en underbar helg!

2010-01-07 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0