Härlig kväll!

Igår hade vi en förträffligt trevlig kväll! Först hade vi en supermysig förmiddag och dag hemma hos Anna och Alexander. Vi var ute och gick i det fina vädret. Vi gick ner till en liten sjö där det var full aktivitet på isen. Barn åkte skridskor, familjen pimplade och andra satt och fikade på varm choklad!

Sen bar det hem till Iza för att fixa sig! Lite snacks och fördrinkar!


Jag och mina BÄSTA!

Sen åkte vi till Rumpanbar. Där vi hade bokat bord. Hela stället var
fullproppat med folk och det var en härlig stämning!


Jag vid middagen!


Förrätt, hummer!


Gänget!


Oxfilé!

Sen var det dans resten av kvällen!


Nyårskyssen!


Tjejligan, vi fick tillskott på ett par som satt bredvid oss vid
middagen, härliga människor!

Tack mina fina vänner för en ljuvlig kväll!

Idag är det lite slappedag här hos Iza. Vi måste tyvärr åka hem redan ikväll,
Martin ska jobba imorn.

Hoppas ni hade en bra kväll igår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0