Fredagen...!

Fredagar är en riktigt favvodag!

Idag när vi kom hem så tog jag på mig springskorna och sprang en runda. Allt för att
jag skulle kunna äta pizzan med gott samvete, hihi! Till pizzan drack/dricker vi rödvin,
observera vi (!). Martin tyckte faktiskt till och med att det smaka gott och är inne på
glas nr 2! Skoj, nu kanske vi kan dricka rödvin mer tillsammans..

Helgen består av ledig helg! Skönt att få lite sovmorgon imorgon=)
Planerna för helgen handlar mycket om konst! Jominsann. Jag ska göra/måla en tavla!
Jag ser klart framför mig hur den ska se ut, hoppas nu det blir så oxå!
Min inspiration kommer från New England stilen.








Bilder från oceanhouse.com




Ja vad tror ni? Jag har som sagt det helt klart framför mig, haha!


Nu myser jag vidare med hjärtat mitt!






Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilka härliga bilder blir ju så sugen på att inreda och fixa man får mkt inspiration! Duktig du är som är ute och springer! Imorgon promenerar vi och tänker på varandra..;)

Lycka till med tavlan! love you

2010-01-22 @ 22:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0