Fredag!!!

Ojsan hoppsan! Nu var det redan fredag. Jag tyckte denna vecka gick fort.
Ändå är det 1:a hela veckan efter alla storhelger. Tur att jag jobbar imorgon
också så man inte blir helt vilse på dagarna=)

Här hemma är det riktig mysfredag! Vi har ätit pizza! Nu spacklar Martin
väggen där TV:n suttit. Det blev lite hål när vi förra helgen tog ner den från
väggen..puh. En sak är säker, vi kommer inte sätta upp TV:n på väggen i huset iaf!!!








Fina VITA saker från www.thewhitecompany.com



Om 2 veckor ska vi på 80-talsfest!! Det är Sofie och Sara som fyller!
Ska verkligen bli superkul...men..vad ska man ha på sig?? Några förslag
till mig kanske?



Dessa två donnor kanske är mer 90-tal..men lili är väldigt mycket 80-tal för mig=)

Hoppas ni har en riktigt ljuvlig fredag!










Kommentarer
Postat av: siv

2010-01-16 @ 13:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0