"Snön faller och vi med den.."

Nej vi får inte bli för insnöade på detta väder! Det blir vad man gör det till. Många kunder och männsikor i allmänhet är för negativa till denna helt underbara vinter. Vi har vinter. Verkligen vinter. Hur många gånger har man inte önskat sig en riktigt vinter istället för grått och regnigt väder?? Detta är mycket bättre. Sen att bege sig ut i trafiken är ju en helt annan sak..Där tycker jag ändå vi har haft tur. Vägarna har snabbt blivit bar efter snöfall. Det kunde varit värre! Jag har inte hamnat i diket iaf, har du?



..och vad jag tycker om, och vad jag tycker om..när det är så vitt
och så fin överallt!



Finns mycket skoj att göra i snön=)


Oki, nu har jag laddat med possitiva tankar! Njut nu riktigt av denna vinter. Det lär ju dröja
till nästa gång vi får tillbaka den...!


Imorn är jag LEDIG!!









Kommentarer
Postat av: anna panna

Håller med dig idis! Tycker man ska njuta av den härliga vinter vi har jättemycket snö här nere i Göteborg..;) Funderar starkt på att åka pulka i någon backe. Härligt att vara ledig!! Ha en skön dagg! Massa kramar

2010-02-02 @ 21:40:03
Postat av: ida

Ja men eller hur!! Jag tycker verkligen du ska bege dej ut och åka lite pulka! Åker ni inte på dagis??



Hoppas du har en bra dag gumman..!Kramar

2010-02-03 @ 11:19:26
Postat av: Siv

Visst är det fint med vinter.Vi har ju fyra årstider här i landet,So what.Kramisar

2010-02-03 @ 22:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0