Slapp

Ibland har jag svårt att riktigt bara slappa. Inte göra någonting. Bara koppla av. Kanske sova en stund mitt på dagen för att sen fortsätta slappa lite. Jag brukar alltid hitta något som måste göras, inte för att det är kul utan för att jag inte kan slå ro om min rastlöshet. Men igår, då lyckades jag fullkomligt förslappa mig! Igår va det en riktigt slappedag. Jag och Martin gjorde inte många knop och vi turades om att slumra till i soffan...! Idag känns det helt underbart. Väldigt utvilad och laddad inför en jobbvecka=)





I natt drömde jag att det va sommar....


Ha det fint!





Kommentarer
Postat av: Åsa

Lite varierande drömmar du har... först drömmer du om att du går genom våra grannars vardagsrum för att komma hem till oss och sen är det drömmar om sommar. Hade varit roligt om någon kunde tyda dina drömmar..! kram Åsa

2010-02-08 @ 17:09:54
Postat av: anna

Vad skönt med en riktig slappar dag det behöver man ha. Jag är nog lite som du svårt att koppla av även fast man inte ska göra någonting. hoppas din dag varit bra! love!

2010-02-08 @ 21:07:17
Postat av: Ida

Ja Åsa det är nåt med mina drömmar där. Tyckte iaf det va kul att jag hälsade på era grannar, haha! Men frågar är som sagt vad drömmarna betyder..kanske man inte vill veta?!



2010-02-09 @ 08:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0