Perfekt lördag förmiddag!

Egentligen skulle jag jobbat idag. Men det blev lite avbokningar och eftersom vädret inte var lovande till idag så beslöt vi att ha stängt. Till min lycka! Så jag kunde starta min lördag med lite sovmorgon, ett spinningpass och en god frukost med färska frallor i lugn och ro. Jag sitter fortfarande och smuttar på andra koppen kaffet!

Idag blir det annars lite fix med packning här hemma.Tänk att det bara är lite mer än 3 veckor kvar tills vi får huset!!!
Sen ska vi nån gång under helgen slipa färdigt vårat runda köksbord. Eller det är än så länge bara en bordskiva. Men det ska bli ett bord=)










Maccis fick vara med och duscha med mig idag. Bara lite iaf. Han är inte ett dugg rädd för vatten och jag tror han gillade det lite, haha. Så nu är han ren och fin!



Ha en fin lördag!





Kommentarer
Postat av: siv

Vilka fina kort.Förstora dem och Du har både minnenoch fina tavlor.Kram igen

2010-02-20 @ 17:44:17
Postat av: Siv

Glömde att säga att jaglängtar efer Dig lilla gumman

Massor av kramar

2010-02-20 @ 17:46:54
Postat av: Ida

Jag LÄNGTAR efter er!! Låt nu tiden gå fort tills ni kommer ner hit!!

2010-02-20 @ 18:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0