Min tur

Imorn är det lyxdag som gäller! Jag, Vera och Mia ska till Torekov på en
heldag med lyx!!!! Nu är det min tur att få bli omhändertagen=)










Jag har bokat:
Hawaiiansk massage
”Lomi Lomi ”- samverkan mellan hand, själ och hjärta. En mjuk och intensiv behandling som stimulerar immunförsvaret och cirkulationen. Massagen har en djupt avslappnande och stresslindrande effekt för hela kroppen.

Sen ska vi prova ljusterapi!

"Den senaste nyheten på Torekov Hotell är ett avslappningsrum med färg eller ljusterapi.
I avslappningsrummet kombinerar ljus, ljud, färg, doft och renad luft i en miljö skapad för att ge lugn.

Förnärvarande erbjuds teman som HAV, HIMMEL, SKOG, ELD och KÄRLEK. Alla temana är utvecklade tillsammans med experter inom ljus, ljud och doft för att skapa en unik upplevelse."


Därimellan blir det god lunch och långpromenad vid havet!







www.torekovhotell.se







Kommentarer
Postat av: Alexandra

Satan va härlig fino...det förtjänar du! Hoppas dagen blir topp :) saknar dig pusss***

2010-02-17 @ 07:24:03
Postat av: Jeanette

Gud vad mysigt. Dit vill jag. Dra ihop någon tjejkväll i Skåne kanske :)

Hoppas att allt är bra med dig.



Kram

2010-02-17 @ 07:54:58
Postat av: Ida

Det ska bli riktigt gott!



Jeanette, det får vi absolut göra!



Kram på er båda!!!!!

2010-02-17 @ 08:23:53
Postat av: anna

Hoppas du haft en skön och avslappnande dag!

Det förtjänar du! Håller med Jeanette tycker vi åker dit ett tjejgäng..;)

Hörs ikväll puss kram

2010-02-17 @ 19:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0