I love Torekov!

Idag har jag och mina två kollegor/vänner haft en underbart härlig dag!


Veronica och Mia!








Helt färdiga efter all avkoppling!



Massagen idag var rätt så speciell. Rätt så hård massage. Helt oki för mig, men jag tror själv att många gillar det lite mjukare. Tjejen som masserade mig var superduktig och man kände sig lite som en ny människa efter!

Ljus/färgterapin var oxå mysig! Vi valde rummet Eld. Vi kom in i ett litet vitt rum med en stor vit madrass med kuddar och filtar. Där la vi oss för 25 minuters avkoppling. Hela rummet blev rött till och ifrån. Till en början var det lite fnissigt, sen börja vi koppla av, sen somna vi. Detta resulterade i att vi vakna 1 timma och 15 minuter senare!!! Haha, så vila har vi iaf gjort idag!


Såna här saker borde man göra oftare! Skulle vilja åka iväg med Martin <3 Riktigt mysigt!






Kommentarer
Postat av: Jeanette

Dermanord på flaskorna :) Nu gillar jag de ännu mer. Jag använder bara Dermanords produkter i smink o rengöring. Nu måste vi boka tid. Hihi...

2010-02-17 @ 21:36:51
Postat av: Ida

Hehe! Ja vi får absolut boka, det va verkligen helt underbart där! Kan tänka mig att åka dit på sommaren:)

2010-02-17 @ 22:17:02
Postat av: anna

Låter som ni haft det underbart!! ;) Härligt att bara få bli ompysslad!..;)Blir lite sugen själv! Massa kramar

2010-02-18 @ 19:00:47
Postat av: siv

Rena lyxen förstår jag,men håll med om att lilla torekov är underbart.Kanske tar en tur i sommar.Kram

2010-02-20 @ 10:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0