Vänner

Min helg i Göteborg va kanon. Lugn och skön.
Vi mös hela helgen och på lördagen gick vi på Lisebergsjulmarknad. Det var otroligt mycket folk så man kan kom knappt fram till stånden, men man fick ju lite julkännsla i allafall=)
Tänk vad skulle man göra utan sina vänner? Dem är mina bästa stötepelare här i livet. Dem lyssnar. Skrattar. Gråter. inspirerar osv. Man får vara sig själv i alla lägen. Tack mina fina tjejer för jag har den äran att få ha just er som vänner!
När jag skulle åka hem på söndagen var det mindre roligt vill jag säga. Det hade nog snöat i ett dygn minst och det var riktigt moddigt på vägarna. Det vara bara att krypköra och hålla fokus på vägen. Det gick, även om det var lite läskigt.
Nu går veckorna fort till jul! 2 veckor kvar. I helgen kommer min syster hit och det ska bli så mysigt! Inte heller att glömma är att vi ska ska göra julsnapps och julsensap med Martins familj som vi gör varje år!
Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv gumman! Kan bara säga detsamma tusen tack för du är du och för att vi får ha varandra! Var verkligen en underbar helg så härligt att få tid tillsammans med mys gos och lite talking cat ;) love you min fina underbara Ida

2010-12-08 @ 19:47:01
Postat av: Alexandra

Nästa gång kommer ja med oavsett hur jäkla trött ja e....;) Hoppas vi ses i helg finaste massa kramar

2010-12-09 @ 07:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0