Snart jul..

Ja julen är snart här. Det har gått fort nu sista veckan. Det har varit jättemycket att göra på jobbet, som det är varje år vid jul.  Det är himla skoj. Alla är så trevliga och glada och på bra humör!
Själv känns det lite halv veligt just nu. Det här med vädret har ställt till det för mig. Dem pratar om ett oväder som ska braka in här över Skåne nu i natt och imorgon. Sedan pratar dem om hård blåst på julafton. Detta har ju gjort att oron om att jag inte kan ta bilen upp till min familj julaftonsmorgon har ökat. Kanske jag inte kan åka?!
Pratade med mamma och hon känner ju lite lastbilschaffisar och det var en gubbe som skulle åka från Malmö imorgon kväll upp till sthlm. Det är ju perfekt.
Men...
Då missar jag lilljulafton med Martin.
Åh. Varför ska det vara 50 mil mellan oss. Mig och min familj.
Jag har is i magen och väntar ut väderprognoserna till imorgon kväll. Redan ikväll tyckte jag att det såg ut att inte bli så dåligt som det från början gjorde.
Jag saknar min familj mycket nu..och detta gör inte saken bättre. Snällla jultomten, jag önskar mig en lilljul med Martin och hans familj och ett bra väder hela julhelgen så jag kan åka och fira jul med min familj..snälla snälla snälla!
Jag köpte en julklapp till mig själv!







Ta hand om er!




Kommentarer
Postat av: siv

Hoppas,hoppas.Kramar

2010-12-24 @ 00:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0