Lusselelle

...11 nätter före jul! Det börjar närma sig doppardagen!
Julkänslan har kommit och gått under december månad. Idag fick man tillbaka den lite
då jag va och titta på barnen på dagis som sjöng.
Mysigt med dessa små tomtar, lucior och pepparkaksgubbar!
I helgen var min söta systeryster här med hennes Nicklas! Så mysigt att få ha dem här hemma och rå om dem lite=) Puzzel blev så glad när han fick träffa dem! Ja vi med såklart!
På lördagen hade vi vår årliga senap/snappskväll! Lika mysigt som alltid och det var
kul att Malin och Nicklas fick vara med och uppleva det oxå=)
Men tänk så snabbt en helg går! Svisch, så är den förbi! Men nu dröjer det inte länge innan jag träffar familjen igen! Jag kommer åka upp på julaftonsmorgon i vanlig ordning. Men detta året får jag sällskap i bilen i form av Caroline och Engla, så mysigt vi kommer ha det! Tur man inte är den ända "norrlänningen" som hittat kärleken i Skåne;)
Sen är det dags för nyår. Ja det är ju inte lika så fullt planerat som jul, men det finns lite planer och jag har en känsla som säger att det kommer bli ett fantastiskt nyår;)
Och jag framför allt en känsla som säger att år 2011 kommer bli ett toppenår! Det är magkänslan som säger mig det. Härligt att känna så faktiskt!
Vid nyår brukar jag ofta vara sån som går tillbaka det gångna året och har en del eftertanke kring det hela. Men i detta nu känns det mer lockande att blicka framåt. Mot nya tider.
Sätta lite mål framåt i tiden.
Drömma lite=)
Nu ska jag fylla på min lilla kaffekopp jag har här bredvid mig. Inte varje dag man hinner hem och ta en kaffe innan det är dags att fixa maten=)
Glad Lucia!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi kommer ha så mysigt:) det e nästan så man längtar mer till bilfärden än själva julafton;)

2010-12-13 @ 17:44:08
Postat av: Anna

Nyår kommer bli kanon och jag håller med dig tror det kommer bli ett härligt toppen år..!;)

Vad fint du har gjort med blommorna, kommer inte på vad dem heter..;) Massa kramar ha en fin kväll

2010-12-16 @ 19:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0