Julgodis

Precis som man förlorat hoppet på att den där julkänslan skulle infinna sig var det igår dags för att göra julgodis.
Som är en stadig tradition sedan 23 år tillbaka i Martins familj.
Julmusik, luciatåg (överraskning!) och en massa julgodisbak fyller köket tillsammams med oss ivriga och smått tokiga godisbakare. Och får man inte julkänsla då, så är det nog hopplöst;)
Väääärldens finaste luciatåg!



Tomtenissen Emil skippade att ta ton, han mös med morbror istället.


Mums!



Är så tacksam för Martins familj. Tänk att jag hade en sån tur att först hitta min drömprins och sedan visar det sig att han familj är toppen oxå! Dubbel lycka=)
Tack för en mysig kväll!!
"Hellre ful och god än snygg och äcklig"
Idag är det mys-söndag/städsöndag/vara-med-vänner-söndag! Tror ni vi får ihop det?! Jodå. Nu har jag myst hela förmiddagen. Snart ska jag ta tag i sista städet inför julveckan(!) sedan ska vi ta bilen och brumma in till Helsingborg och äta och mysa med Caroline & Calle! Vi skulle egentligen åkt till Tivoli idag, men planenerna blev ändrade. Men jag tror detta blir en toppenmysig 4:e advent ändå.
Mysig sista advent på er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ringer om varann som vanligt;) Hoppas kvällen blir trevlig i Helsingborg!

Han är ju bara fööör söt lilla Emil!!

Kramar

2010-12-19 @ 17:44:18
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilka sötnosar!

Låter som du haft en riktig toppenlördag tillsammans med holgerssons..;)

Vad fin han är lilla emil!



Puss kramar

2010-12-19 @ 18:01:01
Postat av: familjen Hedin

Vi är såååååå glada att Martin har träffat just dig å att du vill vara med på alla våra tokiga traditioner. kram

2010-12-26 @ 15:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0