Gott nytt år kära ni!!

'först en liten utmaning som jag fick av Malin:


Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förut?
Köpte vårat hus!
Dog någon i din närhet?
Ja tyvärr gick Martins fina mormor bort nu i slutet av året.
Vilka länder besökte du?
Sverige, Skåne och Danmark=)
Vilket datum från 2010 kommer du minnas, och varför?
Det blir den 15:e mars då jag och Martin fick nyckeln till huset och började direkt
med riva väggar och ha oss.
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Hmm. Tror det får bli Universal Child med Annie Lennox och Like a prayer med Jay Smith.
Blev du kär under 2010?
Om möjligt ännu kärare i min fina Martin. Men även utvecklades en STOR kärlek till en liten hårboll vid namn Puzzel=)
Vad gjorde du på din födelsedag?
Hade några vänner här samt en massa kattungeköpare som tog upp all tid så jag knappt hann fika!
Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Mer tid. Vill göra för mycket. Tiden har tyvärr inte räckt till.
Hur höll du dig från att bli galen?
Jag höll mig inte, jag blev /är galen.
Vem var den bästa nya personen du träffade?
Emil<3
Kram till er!

Kommentarer
Postat av: siv

G6tt Nytt År,

2011-01-01 @ 13:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0