Sovmorgon

Idag vaknade jag kl 04.00. Inte för att jag va utvilad..nej utan pga en envis fluga som surrandes återkom till mitt ansikte. Jag la täcket över ansiktet för att slippa den men gissa hur varmt det blev! Jag öppnade då upp fönstret lite, skönt. Men, jag måste helt glömt bort att det är ju utifrån som dessa hemska djur komme rifrån. Eller rättare sagt från ladugården precis utanför mamma. Ja och detta resulterade i att den ensamme envisa lilla flugan fick sällksap av en hel drös. Haha.
Alltså, sömnen i natt blev inte var den borde blivit. Så det fick bli en låång sovmorgon istället. Men vad gör det, man har la semester=)
Annars består dagen av en långpromenad i regnet med systers hund. Läsa sommartidningar. Läsa bok. Dricka kaffe. Njuta av tystnad (inte helt tyst då familjen-flugor surrar rätt högt i stämma=))
Kolla in mammas ena orkidé! När jag räknade fick jag
det till 33 blommor, på 1 stjälk! Makalöst fin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha naw..dessa envisa flugor, skönt att du kunde sova ut sen. Ha det så härligt hos mamsen och vila upp dig. Godnatt kramar

2010-08-03 @ 00:11:00
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Annsan

Vad fin blomma! Du gör rätt i att sova ut lite..;) Det ska man unna sej på sin semester! Hoppas du har haft underbara dagar! Försov dej inte till tåget imorgon bara!..Längtar! Puss

2010-08-05 @ 20:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0